tisdag 27 oktober 2009

varför vintertid?

Som vanligt när jag är ledig kom jag inte ut i skogen förrän på eftermiddagen. Tyvärr hade det börjat skymma redan när jag gav mig av, men jag lyckades i alla fall påbörja ett trädrop på Markus och mitt senaste tillskott. Hittade även det perfekta stället att bygga ett step-up hopp, tyvärr måste man in en bit på grannens mark... får ta ett snack med honom.

Blev förresten sjukt sugen på att ställa upp i det här: www.trans-provence.com
någon som vill sponsra mig?

1 kommentar:

  1. Tjo! Trans-Provence ser ut att rocka. Det är precis i mina hemmatrakter. Var häromdagen borta i Digne och Var-dalgången. Sista dagarna går i Alpes-Maritimes som är mina "Hemmaberg". Så, hör av dig om du kommer ner och kör, eller om du bara har vägarna förbi och vill cykla ändå :)

    SvaraRadera